عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 10 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 345
بازدید دیروز 667
افراد آنلاین 11
بازدید کل 6,831,487

شرح خبر

شنبه 1388/04/20 منبع خبر: سایت الوگیفت
برگزاری اولین کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ

اولین کنفرانس علمی و تخصصی در زمینه چاپ با عنوان «کنفرانس ملی مدیریت کیفیت درچاپ» در تاریخ ٢١ الی ٢٣ مرداد‌ماه سال جاری با حضور متخصصان داخلی و خارجی در شرکت افست برگزار می‌شود. برنامه‌های کنفرانس در سه بخش اصلی سخنرانی‌های علمی و کارشناسی،‌ کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی اجرا می‌شود. هم‌چنین چند برنامه جانبی نیز پیش‌بینی شده است: ١. نمایشگاه آثار نفیس چاپی ٢. نمایش تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزارهای مورد استفاده برای کنترل کیفیت در چاپ ٣. ارایه استاندارد‌های معتبر بین‌المللی در حرفه چاپ

محور‌‌های کنفرانس: خدایار صادقی دبیر کنفرانس، محورهای اصلی برنامه‌های اولین کنفرانس را بررسی چالش‌های کیفیت کار چاپی و معرفی راه‌حل‌های مؤثر در بهبود آن معرفی‌کرده و می‌افزاید: «مواردی چون بررسی چالش‌های پیش‌روی کیفیت کار چاپی، رابطه مدیریت و آموزش نیروی انسانی،‌ مدیریت و اندازه‌گیری رنگ،‌ معرفی استاندارد‌های کنترل کیفیت،‌ ابزار‌های اندازه‌گیری کنترل کیفیت،‌ ارتباط کیفیت طراحی با کیفیت چاپ، کیفیت کار چاپی از دیدگاه مشتری و مدیر تولید و سفارشات و ارتباط گردش کار با کیفیت کار‌های چاپی را از جمله محورهای مورد توجه شورای سیاست‌گذاری این کنفرانس بوده و قرار است در قالب مقاله،‌ کار‌گاه آموزشی و پوستر به آنها پرداخته شود.»

مخاطبان کنفرانس: طیف وسیعی دست‌اندرکاران تولید کار چاپی از طراح تا صحاف و سفارش‌دهندگان کار‌های چاپی مخاطبان کنفرانس هستند. صادقی می‌گوید:«مسئولان و مدیران مؤسسات چاپی، شرکت‌های تبلیغاتی،‌ انتشاراتی‌ها، طراحان گرافیک، ناظران چاپ،‌ دانشجویان رشته‌های چاپ و گرافیک و....می‌توانند مخاطبان این کنفرانس باشند.»

حامیان اصلی این کنفرانس وزارت ارشاد و وزارت آموزش و پرورش هستند.

ثبت‌نام: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این برنامه‌ها می‌توانند با دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت کیفیت با شماره ٦٦٩٧٥٢٩٥ و یا پست الکترونیک info@print-conference.irتماس بگیرند و یا از سایت http://quality.print-conference.ir/ دیدن کنند. دانشجویان رشته‌های چاپ و گرافیک از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383