عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 10 فروردین 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 
HyperLink
HyperLink

:: آمار سایت

بازدید امروز 3,205
بازدید دیروز 936
افراد آنلاین 48
بازدید کل 6,811,239

شرح خبر

دو شنبه 1394/06/16 منبع خبر: سایت الوگیفت
قوانین حراج بزرگ تابستانی الوگیفت (31-21 شهریور94)

امروز سه شنبه31شهریورماه ساعت 18 بعد از ظهر دهمین حراج تابستانی الوگیفت به پایان میرسد !!!

مشتریان گرامى الوگیفت

الوگیفت مبتکر برگزارى اولین حراج بزرگ سالیانه عمده فروشى هدایاى تبلیغاتى در ایران امسال نیز در دهمین سال پیاپى در نظر دارد از تاریخ 21 الى 31 شهریور 94 به مدت 10 روز بزرگترین حراج تبلیغاتى ایران را با معرفى بیش از 100 محصول تبلیغاتى تولیدى - وارداتى برگزار نماید.

حراج بزرگ الوگیفت هر ساله در پایان فصل تابستان با هدف حمایت از مشتریان الوگیفت جهت خرید محصولات تبلیغاتى با قیمتى مناسب و فراهم نمودن شرایط ویژه برگزار مى گردد.

در حراج امسال میزان تخفیفات در نظر گرفته شده از 20 الى 80 درصد متغیر مى باشد. محصولات موجود داراى تنوع و کیفیت بالایى مى باشند. کلیه محصولات فروخته شده داراى ضمانت سالم بودن از الوگیفت را داشته و در صورت هر گونه ایرادى از بابت خرابى (عملکرد) محصول فروخته شده پس گرفته مى شود.

امید است با خرید از حراج الوگیفت از خرید خود لذت ببرید!

.

 قوانین دهمین حراج تابستانى الوگیفت (شهریور 94):

1- حراج بزرگ سالیانه الوگیفت از روز شنبه 21 شهریورماه به مدت 10 روز آغاز و روز سه شنبه 31 شهریورماه به پایان مى رسد.

ساعت شروع حراجى هر روز 9 صبح و پایان آن 18 بعد از ظهر مى باشد. روز پنج شنبه 26 شهریور تا ساعت 15 و روز جمعه 27 شهریور نیز تعطیل مى باشد. حراجى به صورت همزمان در 3 نمایندگى الوگیفت در تهران و پرند با شرایط یکسان برگزار مى گردد.

2- نحوه دریافت اطلاعات مشتریان گرامى از تنوع محصولات حراجى و تیراژ به صورت آنلاین و به روش هاى زیر مى باشد:

الف) دانلود کاتالوگ الکترونیکى ویژه حراج تابستانى از صفحه اول سایت الوگیفت. (تغییرات در این قسمت در پایان هر روز کارى صورت مى پذیرد.)

ب) کلیک روى لینک حراجى با علامت  در صفحه اول سایت. (تغییرات در این قسمت به صورت آنلاین صورت مى پذیرد.)

کنار همه محصولات حراجى در سایت الوگیفت نوار حراجى با رنگ سبز و در صورت اتمام کلمه تمام شد با رنگ قرمز نما یان مى گردد (تا پایان زمان حراجى)

3- خرید محصولات حراجى با هر تیراژى (حداقل – کل انبار) توسط مشتریان گرامى مشمول تخفیف مجدد در زمان صدور پیش فاکتور و یا تسویه نهایى فاکتور نمى گردد!

4- هزینه خدمات چاپ روى محصولات حراجى جداگانه محاسبه گشته و مشمول تخفیفات حراجى قرار نمى گیرند.

5- نحوه خرید محصولات حراجى به دو روش زیر مى باشد :

روش اول: خرید با تیراژهاى حداقلى اعلام شده در حراج

روش دوم: خرید کل انبار یک محصول (موجودى محصول در آن تاریخ به شرط موجود بودن 2/3 از انبار)

از این رو هر محصول داراى 2 قیمت پیشنهادى متفاوت از طرف الوگیفت براى خریداران گرامى مى باشد! (لطفاً به جدول قیمتى هر محصول توجه نمایید.)

6- در صورت دریافت دو تقاضاى همزمان در نمایندگى هاى الوگیفت روى یک محصول خاص، ابتدا به ساکن اولویت با خریدارى است که کل محصول را خریدارى نموده باشد و در صورت مشابه بودن تیراژ از طرف دو مشترى زمان پرداخت پیش پرداخت ملاک قضاوت خواهد بود.

7- در مدت زمان حراجى به هیچ عنوان رزروى صورت نخواهد پذیرفت و صرفا مهر و امضاى پیش فاکتور و یا تایید شفاهى فروشندگان الوگیفت ملاک خرید قطعى یک محصول نمى باشد !! خریداران محترم موظف به واریز آنى مبلغ پیش پرداخت بوده و بعد از ثبت در سیستم یکپارچه فروش الوگیفت محصول مورد نظر از لیست فروش خارج مى گردد و فرم سفارش براى ایشان صادر مى گردد در غیر این صورت محصول مورد نظر براى مشتریان دیگر فابل ابتیاع مى باشد.

8- در صورت کنسل نمودن پیش فاکتور قطعى (امضا و پرداخت پیش پرداخت)، حذف و یا تغییر و همچنین کاهش تعداد محصول انتخاب شده توسط خریدار مبلغ 100 هزار تومان به عنوان خسارت از ایشان کسر مى گردد.

این خسارت صرفا جهت رعایت حفظ حقوق مشتریانى که تمایل به خرید آن محصول را داشته اند و این فرصت از ایشان ضایع شده است دریافت مى گردد.

9- نحوه خرید و سفارش محصولات حراجى فقط به صورت تلفنى، ایمیلى و یا حضور در نمایندگى هاى 3 گانه الوگیفت میسر مى باشد.

10- بعد از اتمام زمان حراجى همچون ادوار گذشته قیمت محصولات باقیمانده از حراجى به قیمت قبل از حراجى برگشته و مشمول تخفیفات و حداقل تیراژهاى اعلامى در حراجى قرار نخواهند گرفت!

.

ویژگى هاى حراج بزرگ سالیانه الوگیفت:

* کلیه محصولات این مرکز در زمان تحویل به مشتریان گرامى داراى ضمانت سالم بودن مى باشند و هرگونه خرابى محصول از نوع عملکرد توسط این مرکز تا 72 ساعت گارانتى و قابل عودت مى باشد.

* تخفیفات محصولات حراجى از 20 الى ٪80 متغیر مى باشد.

* در حراج امسال براى اولین بار چند بسته حراجى (شامل خرید بسته چند محصولى) نیز با تخفیفات ویژه به مشتریان گرامى معرفى گردیده است.

* در بازه حراجى امسال 2 محصول جدید و پرفروش الوگیفت با شرایط ویژه و با تعداد و زمان محدود پیش فروش مى گردد.

* آخرین تغییرات لیست موجودى محصولات حراجى هر روز ساعت 9 صبح در سایت قرار داده مى شود. مشتریان گرامى به صورت آنلاین (در طول 24 ساعت) نیز مى توانند محصولات تمام شده در حراجى را در قسمت لینک حراجى (با علامت ) مشاهده نمایند.

* با توجه به محدودیت تیراژى محصولات حراجى احتمال فروش محصولات و تمام شدن آنها در روزهاى ابتدایى حراج مى باشد از این رو پیشنهاد مى گردد محصولات مورد نظر خود را سریعا انتخاب نموده و با این مرکز در میان بگذارید.

* تمامى محصولات حراجى به صورت یکسان هم از نظر قیمت و هم از نظر تنوع در سایت و نمایندگى هاى الوگیفت در معرض دید بازدید کنندگان محترم قرار دارند.

* محصولات تمام شده تولیدى و غیر تولیدى بعد از حراجى موجود نخواهند شد!! (به غیر از ساک دستى که با قیمت غیر حراجى ارایه خواهد گردید.)

* تحویل کلیه محصولات سفارش داده شده در نمایندگى الوگیفت (شرکت کیان اندیشه پارس) در واحد پرند در درب کارخانه مشتریان صورت مى پذیرد.

پایین محصولات حراجى در فایل  pdf جدول زیر قابل مشاهده مى باشد. موجودى انبار در پایان هر روز اصلاح شده و قیمت قبل و بعد از حراجى با حداقل تیراژهاى الوگیفت (خرده فروشى نمى باشد) مشخص شده است علاوه بر آن در صورتى که مشترى تمایل به خرید کل موجودى یک محصول را داشته باشد مى تواند با قیمت پایین ترى خرید نماید. (قانون دوم حراجى مطالعه شود.)

.

دفترنمایندگی تهران :شرکت آفرینگان نوین

تلفن های تماس: 88505535 - 88505534

دفتر نمایندگی تهران: شرکت آرمان نگر پارسه

تلفن های تماس: 88825261-88348876

دفتر نمایندگی پرند: شرکت کیان اندیشه پارس

تلفن های تماس: 56218056- 56218053


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383