عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 6 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 308
بازدید دیروز 464
افراد آنلاین 10
بازدید کل 6,828,195

شرح خبر

سه شنبه 1393/10/30 منبع خبر: سایت الوگیفت
پایان نهمین جشنواره نوروزی هدایای الوگیفت

نهمین جشنواره نوروزی هدایای تبلیغاتی الوگیفت امروز 30 دی ماه 93 و تا ساعاتی دیگر در حالی به پایان می رسد که با استقبال خوب مشتریان قدیمی الوگیفت مواجه گردید.

جشنواره الوگیفت قدمتی 9 ساله داشته و در هر سال مزایای ویژه ای به آن اضافه می گردد و هدف از برگزاری آن ارایه و معرفی محصولات تبلیغاتی جدید به شرکت ها کمی زودتر از شب عید جهت برنامه ریزی و تحویل به موقع به ایشان می باشد. از جمله مزایای پررنگ امسال اختصاص هدیه ویژه به مشتریان VIP معادل مبلغ ریالی، ارایه تخفیفات پلکانی و محصولی (تخفیف روی سررسید/تابلوهای نقاشی/کارت تبریک/ساک دستی) بوده است.

همزمان با آغاز جشنواره امسال که در 3 نمایندگی فعال الوگیفت در تهران و شهر پرند برگزار گردید شاهد افتتاح کلوپ هواداران فوتبالی الوگیفت به مناسبت شروع مسابقات جام ملت های آسیا بوده ایم. شرکت در آن برای عموم و مشتریان گرامی آزاد می باشد و مشتریانی که در بازه جشنواره از نمایندگی های الوگیفت خرید نموده باشند و در مسابقات نیز شرکت نمایند دارای 20 امتیاز هدیه کلوپ الوگیفت می باشند. (هم اینک شما می توانید عضو کلوپ شوید)

اما برنامه بعدی و فروش ویژه مجموعه الوگیفت به مناسبت تولد الوگیفت (20 بهمن ماه) می باشد، که از تاریخ 11 الی 20 بهمن برگزار می گردد. جهت اطلاع از برنامه های تولد الوگیفت به نمایندگی ها مراجعه نمایید.

منتظر سورپرایز الوگیفت باشید!

-         دانلود کاتالوگ الکترونیکی بصورت PDF

 


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383