عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 14 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 442
بازدید دیروز 1,244
افراد آنلاین 7
بازدید کل 6,834,166

شرح خبر

دو شنبه 1387/05/28 منبع خبر: سایت الوگیفت
مصاحبه با مدیر سایت درباره حراج تابستانی الوگیفت

سایت الوگیفت امسال نیز همانند دو سال گذشته در نظر دارد حراج بزرگ تابستانی خود را بصورت عمده فروشی برگزار نماید. از این رو مصاحبه ای با آقای مهندس پیام پروین مدیر سایت الوگیفت ترتیب داده شده است که در ذیل ملاحظه می فرمایید .

- جناب مهندس هدف شما از برگزاری حراج تابستانی سایت الوگیفت چیست ؟

ما در مجموعه الوگیفت همیشه به دنبال نوآوری و ایده های جدید و ایجاد بازاری رقابتی مابین همکاران محترم هستیم و دیگر آنکه ما به هدایای تبلیغاتی بعنوان یک صنعت در راستای تبلیغ و پیشرفت و جاودانه ماندن تبلیغ دهندگان در ذهن دریافت کنندگان تبلیغات نگاه می کنیم از این رو با برگزاری این حراجی سعی در رسیدن به اهداف فوق را داریم.

- آقای مهندس با توجه به فصل تابستان و عدم فعالیت شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در زمینه های تبلیغات ، چرا این فصل  از سال را انتخاب نموده اید ؟

با حرف شما موافق هستم، یکی از دلایل ما جهت برگزاری این حراجی تغییر این فرهنگ در بنگاه های اقتصادی است که فقط شب عید به یاد تبلیغ مجموعه خود می باشند و در ضمن آشنا کردن آنها با صنعت تبلیغات ، تداوم آن و برنامه ریزی می باشد. از همه مهمتر ایجاد یک فرصت استثنایی برای مشتریان محترم است.

- نظر شما درباره استقبال از این حراجی چیست ؟

با توجه به محدود بودن تبلیغات و امکانات الوگیفت در سال های گذشته و استقبال خوبی که در این زمینه صورت گرفته امیدواریم با فراهم بودن شرایط بهتر در امسال استقبال بیشتری از این برنامه داشته باشیم.

- صحبت از شرایط و امکانات کردید لطفاً درباره امکانات حراجی امسال به ما توضیح دهید ؟

اول اینکه تمام هدف ما اینست که فرهنگ تجارت الکترونیک را در کشور عزیزمان ایران جا بیاندازیم پس به اطلاع شما می رسانیم اولین امکان ایجاد خرید اینترنتی و ثبت سفارش در سایت الوگیفت می باشد البته نه بصورت online بلکه با یک شرایط ویژه ای که همکاران من در روزهای آینده توضیح خواهند داد .

دوم اینکه قیمت ها در این حراجی واقعاً 20 الی 40 درصد پایین آمده است و بعد از حراجی این محصولات با توجه به افزایش قیمت ها ، با قیمت های بالاتری عرضه خواهند شد .

سوم اینکه برای دوستانی که تمایل داشته باشند از نزدیک محصولات حراجی را رویت نمایند نیز امکان بازدید از نمایشگاه دائمی الوگیفت در تهران فراهم شده است .

چهارم مشتریان اینترنتی می توانند بصورت شبانه روزی  و هم به صورت online با همکاران ما chat نموده و سوالات خود را از ایشان بپرسند.

- حراجی امسال چه محصولاتی را شامل می گردد ؟

بله سوال خوبی فرمودید ، انواع هدایای تبلیغاتی شامل ساعت ، خودکار ، کیف ، ابزار آلات و ......... همچنین با هماهنگی با سایت بالون انواع بالون های تبلیغاتی بادی و گازی و انواع سازه های نمایشگاهی با خدمات مرتبط را شامل می گردد.

- جناب آقای مهندس با توجه به اعلام شما مبنی بر شروع حراجی از تاریخ چهارم شهریورماه اصولاً می توان همانند سال های گذشته محصولات حراجی را از چند روز زودتر به فروش برسانید ؟

سال های گذشته به علت ارسال ماهنامه های الوگیفت برای مشتریان محترم ، دوستان ما زودتر با این مرکز تماس حاصل نموده و تقاضای خرید داشتند که به ایشان این محصولات ارائه می گردید و لیکن امسال تعرفه و موجودی محصولات حراجی از ساعت 9:00 صبح روز چهارم شهریور بصورت همزمان اعلام می گردد . البته باید خدمتتان عرض نمایم که این حراجی در سطح شرکت ها و بصورت عمده فروشی می باشد به غیر از سازه های نمایشگاهی و بالون های تبلیغاتی.

- در پایان با تشکر از شما جهت اطلاع رسانی به مشتریان محترم اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید .

من هم از تمامی همکارانم در مجموعه شرکت آفرینگان نوین در بخش های مختلف تشکر می کنم و افتخار می کنم بعنوان یک شرکت خصوصی تبلیغاتی می توانیم در این بازار گسترده و این صنعت تاثیر گذار باشیم به امید دیدار شما در4 الی 12 شهریورماه در حراج تابستانی سایت الوگیفت .


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383