عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 10 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 297
بازدید دیروز 667
افراد آنلاین 9
بازدید کل 6,831,439

شرح خبر

شنبه 1392/09/23 منبع خبر: سایت الوگیفت
آغاز همکاری الوگیفت با سه انتشارات مطرح کشور

کاربران و مشتریان وفادار الوگیفت خشنودیم به اطلاع شما برسانیم با توجه به انعقاد قرارداد همکاری مابین مدیران سایت الوگیفت و انتشارات نسل نواندیش از این پس کتاب نیز به عنوان یک هدیه فرهنگی تبلیغاتی در سبد فروش محصولات الوگیفت به مشتریان محترم عرضه می گردد. با توجه به این رویداد بزرگ همکاری (مابین یک شرکت بازرگانی تبلیغاتی و یک انتشارات معروف و خوشنام) که کم سابقه نیز می باشد از این رو کلیه مدیران بنگاه های اقتصادی چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی که علاقه مند به خرید کتاب به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می باشند می توانند با نام و برند خود آن کتاب را به مشتریانشان تقدیم نمایند. مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی های الوگیفت نسبت به خدمات تبلیغاتی که در این زمینه ارایه می گردد آگاهی پیدا نمایند.

با توجه به نیاز مشتریان در زمینه تبلیغات کتاب هایی که در مرحله اول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی – فرهنگی معرفی شده اند از نویسنده نسل جوان و در عین حال با تجربه کشورمان  آقای سعید گل محمدی می باشد که در حوزه های مهارت های زندگی، خودشناسی، ارتباطات موثر، کارآفرینی، توسعه کسب و کار، علوم معنوی و روانشناسی، کتاب های متعددی را به رشته تحریر در آورده اند به گونه ای که بیشتر کتاب های ایشان به چاپ های سی ام و بیشتر نیز رسیده است. مخاطبان این کتاب ها طیف گسترده ای از مدیران کارآفرین و کارشناسان و کارمندان و حتی عامه مردم از دختران و پسران جوان تا زنان خانه دار را شامل می گردد.

با توجه به سبک و سیاق کتاب های ایشان که از داستان های کوتاه و الهام بخش و عبارات و جملات پندآموز مشاهیر جهان گردآوری شده است، کشش به خواندن کتاب در مخاطب به وجود آمده به گونه ای که طبق تجربیات موجود مخاطبین به کتاب های از این دست علاقمند می گردند. از نظر کارشناسان الوگیفت نیز این هدیه با توجه به قیمت مناسب مطالب مفید و حجم کم، طراحی زیبا و حتی نحوه ارایه شرکتی آن می تواند در حوزه تبلیغات هدیه ارزشمندی از هدیه دهنده به هدیه گیرنده باشد.

بنگاه های اقتصادی می توانند جهت به خاطر ماندن این هدیه از خدمات در نظر گرفته شده الوگیفت استفاده نمایند.

امکان تبلیغ در 4 صفحه اول کتاب به صورت تمام رنگی

امکان تبلیغ در پشت کتاب به صورت چاپ اختصاصی

امکان نوشتن مقدمه ای در ابتدای کتاب توسط مدیران سفارش دهنده

امکان طلاکوبی روی جلد

امکان چاپ جلد اختصاصی در تیراژهای بالا

 

کتاب های عرضه شده توسط الوگیفت به مشتریان محترم از انتشارات «نسل نواندیش» به شرح ذیل می باشند:

بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن • از کوتهی توست که دیوار بلند است • نیم کیلو باش ولی عاشق باش • خوشبختی یا بدبختی؟ انتخاب با شماست • خوشبختی را به بها می دهند نه به بهانه  به دنیا آمده ایم تا خوشبخت شویم

فهرست برخی از بنگاه های اقتصادی که آثارسعید گل محمدی را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود تقدیم نموده اند به شرح ذیل می باشد:

شرکت Apple Win - شرکت LG - بانک اقتصاد نوین - بنیاد مسکن استان اصفهان - موسسه تعاونی طاها-پوشاک هاکوپیان- بانک ملت- فروشگاه های زنجیره ای شیک نو- فروشگاه های زنجیره ای دی لایت- بیمه کوثر - بانک رفاه کارگران - شرکت بیمه نوین شرکت –Samsung  - شرکت فولاد ملی ایران - مجتمع آموزشی جهاد کشاورزی - صنعت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان - شرکت توزیع نیروی برق مرکزی - مدیریت درمان گلستان شرکت چارگون - شرکت مبین نت - شرکت آلمینیوم ایران - شرکت حفاری شمال – سایپا - شرکت شرکت تجهیزات دندانپزشکی تمهید طب - سهامی فرش ایران شرکت پالایش نفت لاوان - تولیدی پوشاک دُرتن - شرکت تایدواتر خاورمیانه - ذوب آهن اصفهان - شرکت پتروشیمی پارس - مجتمع آموزشی جهاد کشاورزی ایلام - مدیریت درمان کرمان - شرکت گروه صنعتی همگام -پتروشیمی غدیر - سیمان داراب

دانلود خلاصه کتاب( به زودی)

نمایندگی های الوگیفت :

-  شرکت آفرینگان نوین

تلفن های تماس: 5- 88505534 - 88402813 - 88403383

-  شرکت آرمان نگر پارسه

تلفن های تماس: 88825261 - 88348876 - 88824773


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383