عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 10 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 33
بازدید دیروز 667
افراد آنلاین 9
بازدید کل 6,831,175

شرح خبر

دو شنبه 1392/06/04 منبع خبر: سایت الوگیفت
فراخوان همکاری ویژه شرکت ها و کانون های تبلیغاتی

از کلیه همکاران گرامی و بازرگانان محترمی که در زمینه تولید و واردات محصولات تبلیغاتی فعالیت می نمایند دعوت می نماییم تا در صورت تمایل در مشارکت برای برگزاری حراج تابستانی الوگیفت با این مرکز تماس حاصل نمایند. 

این حراجی در هشتمین سال پیاپی خود و در هفته آخر شهریور ماه امسال ( 92.6.23  الی 92.6.31 ) برای  مشتریان الوگیفت و با اهداف زیر برگزار می گردد.

اهداف حراج :

ارائه خدمات ویژه و متمایز و با قیمتی مناسب فقط  در مدت یک هفته به مشتریان گرامی

قوانین حراج الوگیفت :

1 - محصولاتی  در حراج قرار داده می شوند که از نظر بسته بندی و خود جنس سالم بوده و فروشنده ضمانت تحویل سالم آن را اعلام نماید.

2 - محدودیتی در ارائه محصول تولیدی و وارداتی وجود ندارد و فقط  میزان تخفیف داده شده و واقعی بودن آن موجب تایید این مرکز جهت قرار دادن آن محصول در حراجی می گردد.

3 - قیمت های توافق شده فقط  از تاریخ 23/06/92  الی 03/07/92  معتبر می باشد.

- صاحب کالا در زمان شروع حراجی مجاز به افزایش قیمت محصول خود نمی باشد و فقط می تواند در صورت تمایل درصد تخفیف از قیمت توافق شده را بالا ببرد.

نکته مهم : با توجه به تجربه 7 سال برگزاری حراجی، محصولاتی که با قیمت و تخفیف مناسب و قابل مقایسه با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار ارائه می گردند از شانس بیشتری در موفقیت در خرید یکجای آن محصول از طرف خریدار بهره مند  می گردند.

با توجه به فرصت مناسب به وجود آمده و تبلیغات ویژه حراجی توسط این مرکز ( که فقط به مدت یک هفته برگزار می گردد ) در صورت تمایل شما می توانید فقط  تا روز سه شنبه مورخ 12/06/92 نسبت به ارسال یک نمونه از محصول مورد نظر خود همراه با عکس آن محصول بصورت فایل فتوشاپی یا JPG به آدرس دفتر مرکزی الوگیفت (آفرینگان نوین) اقدام نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

02188406088

02188403383

مسئول خانم عبدالهی

 


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383