عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 1 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 176
بازدید دیروز 645
افراد آنلاین 39
بازدید کل 6,824,371

شرح خبر

یک شنبه 1390/11/23 منبع خبر: سایت الوگیفت
الوگیفت هفت ساله شد!! + عکس

سایت الوگیفت روز پنج شنبه 20 بهمن ماه هفت سالگی خود را جشن گرفت، با تبریک به تمامی کاربران و مشتریان عزیزی که در طول این هفت سالی که از عمر سایت می گذرد همواره پشتیبان ما بوده اند با یکدیگر این واقعه الوگیفتی را جشن می گیریم.

به این مناسبت در روز پنج شنبه در نمایندگی مرکزی سایت الوگیفت جشن کوچکی در حضور مدیران سایت برگزار گردید.در این جشن تولد ضمن  قدردانی از دست اندکاران سایت اعلام گردید سورپرایز الوگیفت که هر ساله به مدت یک هفته برگزار می گردد ( امسال نیز از تاریخ 15 بهمن شروع شده است) تا تاریخ 27 بهمن ادامه خواهد داشت ( تمدید شد ).

به این مناسبت در پایان هر روز اسامی شرکت هایی که در این بازه زمانی از الوگیفت خرید نموده (مشمول هدیه تولد الوگیفت قرارگرفته) اعلام می گردد.در ضمن در روز پنج شنبه 27 بهمن ماه قرعه کشی بین تمامی اعضای سایت که تا این تاریخ به عضویت در سایت در آمده باشند نیز صورت گرفته و به رسم یادبود هدایایی از محصولات الوگیفت تقدیم ایشان می گردد.

در این مراسم مدیر سایت با تبریک تولد الوگیفت و اعلام رشد دوبرابری بازدید از سایت در سال جاری ابراز امیدواری نمودند تا امکان خرید آنلاین نیز در سال آینده در سایت ایجاد گردد همچنین ایشان اعلام نمودند فاز 3 بهینه سازی سایت با هدف اسفاده راحت تر کاربران محترم در سال آینده به بهره برداری برسد. 

اسامی شرکت های مشمول سورپرایز الوگیفت تا روزسه شنبه 25 بهمن ماه



ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383