عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 18 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 37
بازدید دیروز 1,786
افراد آنلاین 4
بازدید کل 6,837,055

شرح خبر

شنبه 1390/07/23 منبع خبر: سایت الوگیفت
الوگیفت از مرز 1000000 بازدید گذشت!

لحظاتی پیش سایت الوگیفت از مرز 1000000 بازدید گذشت این تعدادبازدید را به فال نیک گرفته و از تمامی کاربران و اعضای سایت تشکر نموده که بابازدید از سایت مورد علاقه خودشان ما را دلگرم به ادامه فعالیت می کنند.

سایت الوگیفت از 7 سال پیش شروع به فعالیت نمود و از 2 سال گذشته با راه اندازی فاز 2 سایت ( امکانات درحال حاضر ) پا به عرصه مراودات تجاری با رویکرد B2B  گذاشت.امیدواریم با توجه به تلاش در جهت رفع ضعف های موجود دربرنامه نویسی و خدمات رسانی و از همه مهمترامکان فروش Online رکورد بازدید در روز و همچنین Rank خودمان را در دنیای مجازی بالاتر ببریم.

درحال حاضر رنکینگ سایت الوگیفت در بین سایت های ایرانی درسایت الکسا 7700می باشدکه با توجه به تخصصی بودن سایت وهمچنین سیاست عمده فروشی درسایت بدنمیباشد ولیکن امیدواریم باهمیاری کاربران محترم بتوانیم به جایگاه مطلوبتری برسیم .در اینجا از تمامی سایت های معتبر دعوت به همکاری نموده تادر زمینه تبادل لینک و موارد مورد علاقه از این دست تبادل نظر نماییم.


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383