عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 13 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 1,198
بازدید دیروز 509
افراد آنلاین 2
بازدید کل 6,833,678

شرح خبر

پنج شنبه 1389/06/18 منبع خبر: سایت الوگیفت
اعلام برنامه و شرایط حراج تابستانی 89

حراج عمده فروشی تابستانی الوگیفت امسال نیز طبق برنامه از قبل تعیین شده از تاریخ 27 شهریور برگزار می گردد از این رو روز گذشته قوانین حراجی الوگیفت از طرف مدیر سایت الوگیفت اعلام  گردید.

-1 حراج تابستانی الوگیفت از 27 شهریور ماه الی 1مهر ماه امسال به مدت یک هفته برگزار می گردد. همچون سنوات گذشته این تاریخ  به هیچ عنوان تمدید نمی گردد.

-2 ساعت شروع حراجی، ساعت 9 صبح  روز شنبه 27 شهریور ماه 89  و بطور همزمان در سایت و نمایندگی های الوگیفت  می باشد. در صورتی که ماهنامه چاپی و الکترونیکی حراجی  زود تر از تاریخ  مورد نظر به دست شما رسیده باشد، شما می توانید با  تماس با یکی از نمایندگی های الوگیفت  و یا درخواست از طریق ایمیل نسبت به دریافت لیست قیمت محصولات حراجی از روز شنبه 27 شهریور ماه مطلع شوید.

-3 با توجه به کم بودن موجودی محصولات ارایه شده در حراجی اولویت فروش در شرایط  مشابه  با خریدارانی می باشد  که کل محصول را یکجا خریداری نمایند.

-4 قیمت محصولات حراجی ثابت بوده و به هیچ عنوان مشمول تخفیف مجدد نمی گردند.

-5 هزینه و خدمات چاپ محصولا ت حراجی جداگانه محاسبه می گردد.

-6 اولویت در فروش محصولات حراجی با خریدارانی می باشد که بعد از دریافت استعلام موجودی از الوگیفت و نمایندگی ها در همان لحظه نسبت به امضا و پرداخت مبلغ  پیش فاکتور خود اقدام نمایند.

واضح و مبرهن است الوگیفت هیچ تعهدی نسبت به موجود بودن محصولاتی که با فاصله زمانی مورد تایید مالی خریداران قرار می گیرد نخواهد داشت و در صورت  واریز مبلغ به حساب این مرکز در اولین فرصت نسبت به عودت آن به خریدار اقدام خواهد نمود.

-7 با توجه به online بودن حراجی،  دوستانی که از طریق اینترنت خرید می نمایند  توجه داشته باشند به علت عدم راه اندازی سامانه واریز online خرید ایشان به مدت 24 ساعت رزرو شده  تا کاربران در این مدت نسبت به پرداخت پیش فاکتور اینترنتی صادر شده خود اقدام نموده و شماره پیش فاکتور را برای سایت ارسال نمایند. در غیر این صورت سفارش مذکور بعد از 24 ساعت لغو می گردد.

-8 محصولاتی که موجودی آنها زیر 100 عدد بوده و یا با توجه به سفارش خریدار کمتر از 50 عدد از آن محصول باقی بماند فقط بصورت یکجا قابل فروش خواهند بود.

-9 مدت اعتبار پیش فاکتور های حراجی در صورت موجود بودن محصول فقط تا یک هفته بعد از تاریخ  صدور می باشد. (منظور فاکتورهای فکسی و حضوری می باشد)

-10 قیمت محصولات حراجی همانند سال های قبل  بعد از اتمام زمان حراجی در صورت باقیماندن به قیمت های قبل از آن برخواهد گشت .

-11 شرکت در حراجی به سه روش اینترنتی (24 ساعته)، تلفنی و حضوری (9:00 الی 18:00) در محل نمایندگی ها هر روز امکان پذیر می باشد. (ایام حراجی)

       

ماهنامه شماره 18 الوگیفت:

** برای دریافت کاتالوگ محصولات حراجی به صورت فشرده اینجا را کلیک نمایید.

** برای دریافت کاتالوگ محصولات غیرحراجی به صورت فشرده  اینجا را کلیک نمایید.

 


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383