عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 14 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 193
بازدید دیروز 1,244
افراد آنلاین 14
بازدید کل 6,833,917

شرح خبر

دو شنبه 1389/04/28 منبع خبر: سایت بالون
مصاحبه با مدیرفروش سایت بالون

  با توجه به ارائه لیست جدید سایت بالون و کاهش قیمت ها برخلاف جریان حاکم بر بازار ایران مصاحبه ای با مدیر بازرگانی شرکت آفرینگان بالون آقای مهندس فلاح پور ترتیب دادیم که در ذیل مشروح آن را می توانید مطالعه نمایید.

-  آقای مهندس برنامه های سال 89 آفرینگان نوین بالون را بصورت خلاصه برای اطلاع کاربران ما  بفرمائید .

ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه ، اجازه دهید ابتدا گزارشی از عملکرد این مرکز در ابتدای سال 89 خدمت شما عرض نمایم.

با توجه به رشد تورم در جامعه و تغییر قیمت هاکه هر ساله اتفاق می افتد ،ما در آفرینگان نوین بالون درسال جدید تغییری در لیست قیمت خودجهت افزایش به وجود نیاوردیم و با همان شرایط سال 88 به فروش محصولات خود ادامه دادیم و همچون گذشته حضور قوی و پررنگی نیز در نمایشگاههای تهران داشتیم- البته شما باید این نکته را در نظر بگیرید با توجه به تولیدی بودن محصولات ما و بالا رفتن قیمت تمام شده انجام این مهم بسیار سخت می باشد- در ضمن با همکاری دوستان خوبمان در شرکت طرح باران که مجری نمایشگاه کتاب تهران بودند ، تمامی بالونهای اوج دهی شده در نمایشگاه کتاب توسط این مرکز انجام گرفت و از نظر نوع، کیفیت و وسعت کار بهتراز دوره های قبلی اجرا گردید . که در اینجالازم می دانم از کلیه همکاران خود که تلاش زیادی جهت اجرا و نگهداری بالونها در مدت 12 روز برگزاری نمایشگاه داشتند تشکر نمایم .

- آقای فلاح پور به چه دلیلی  فکر میکنید در نمایشگاه کتاب تهران ، بهتر از دوره های قبلی مجموعه شماکاربالون را انجام داده است ؟

به چند دلیل: اول اینکه در دوره های قبلی نمایشگاه کتاب در یک محدوده جغرافیایی مشخص متمرکز بود ولی در این دوره فضای در نظر گرفته شده بسیار بزرگ و غیر متوازن با شرایط غیر استاندارد و تقریبا" 70% فضای کل مصلی را شامل می گردیدو بالون های ما در سرتا سر نمایشگاه پخش بود.

دوم از لحاظ فنی . دردوره های گذشته بدلیل اینکه رقیبان ما در شارژ بالون ها  از گازهایی به غیر از هلیوم استفاده می کردند برای مسئولین برگزاری و بازدید کنندگان از نظر امنیتی و حفظ سلامتی ایشان مشکلاتی پیش می آمد ولی با توجه به اینکه در این مرکز ما فقط از گاز هلیوم استاندارد و پلمب شده در کلیه بالونهایمان استفاده می کنیم هیچ مشکلی وجود نداشت .

وسوم اینکه در دوره های گذشته تعداد بالونها با توجه به عدم تعهد پیمانکار نامشخص بودو اصولا پیمانکاران زیر بار مسئولیت نگهداری نمی رفتند . اما امسال ما نگهداری بالونها را طی مدت 12 روز با توجه به شرایط بد آب و هوایی امسال تهران به خوبی انجام دادیم و کلیه بالونهایی که روز اول اوج دهی شد در روز آخر تحویل برگزار کننده گردید  که با توجه به تعداد 8 بالون ثابت در مدت 13 روز یک رکورد خوب نیز از خود به جای گذاشتیم.البته وقتی به مهم بودن این پروژه بیشتر پی می برید که به شما بگویم حدود 12 نفر مسئولیت نگهداری و مواظبت از بالون ها را در شلوغی گرما به مدت  8 الی 9 ساعت در روز را بر عهده داشتند

آقای فلاح پور بالون که در آسمان اوج دهی می شود اصولا به چه نگهداری نیاز دارد؟!!

- البته با توجه به عدم آشنایی شما خرده ای به شما وارد نیست (با خنده) بالون یک بادکنک بزرگ با جنس کلفت تر است که در قطر های بزرگ قدرت بالا بردن حتی چند کیلو از اجسام را دارد با توجه به شکل ظاهری با وزیدن بادهای شدید قابلیت جابجای زیاد را دارد و درصورتیکه در اطرافش موانع بلند باشد می تواند به آنها برخورد کرده و سوراخ شود در ضمن در شرایط عادی بالون با توجه به تغییرات آب و هوایی شب و روز و کم شدن شارژ آن نیاز به شارژ نیز دارد و اصولا بالن برای یک الی 4 روز توصیه می گردد نه برای 13 روز و از همه مهمتر محل نصب بالون نیز بسیار مهم می باشد که فکر می کنم اگر شما به فضای پر از درخت و سیم و چراغ برق و داربست نمایشگاه نگاه بکنید حرف خود را پس خواهید گرفت (با خنده)

- البته آقای فلاح پور من منظور خاص نداشتم

- کاربران ما خوشحال می شوند از  برنامه های آتی شمااطلاع پیدا کنند ؟

اولین و عمده ترین هدف ما ارائه مشاوره بهتر به مشتریان و سپس خدمات مناسب و متفاوت به ایشان می باشد . ضمن اینکه برنامه هایی برای مشتریان و همکارن داریم که به موقع اطلاع رسانی خواهیم کرد.

-مثل 2 سال پیش ؟!

خنده خوب در آن زمان هم در وقت خودش اطلاع رسانی کردیم .

- فکر می کنید چه خدماتی به مشتریان می دهید که شما را متمایز از رقبایتان می کند ؟

همین لیست قیمتی که تغییر دادیم و از امروز در اختیار مشتریان و همکارن می گذاریم خدمت متفاوتی است . قیمت را پایین آورده ایم در ضمن کیفیت را هم بهتر کرده ایم و اصولا فرهنگ استفاده از بالن را عمومی کرده ایم .با توجه به اینکه باز هم تاکید می کنم در بالونهایمان فقط از گاز هلیوم استفاده می کنیم  و قیمتها و نوع اجرایمان بهتر از رقبایمان است .

- ویژگی لیست قیمت جدیدتان چیست ؟

اطلاع رسانی و اطلاعات جدیدی ارائه کرده ایم . مثل ارتفاع اوج دهی از سطح زمین اندازه کادر تبلیغات روی بالون و .... هدفمان این است که به سوالات مشتریان پاسخ بهتر داده باشیم در ضمن در آینده ای نزدیک در کنار این لیست قیمت توضیحات تکمیلی نیز تهیه کرده ایم که به مشتریان ارائه خواهیم کرد تا بهتر و بیشتر از بالون اطلاعات داشته باشند و از مجریان کار کاملتری بخواهند .علاوه بر آن ما همیشه بالون آماده برای اوج دهی در اختیار داریم و یک روزه می توانیم در تهران و یا 48 ساعته در شهرستان ها به ارائه خدمات به پردازیم.

با تشکر از وقتی که در اختیار ما گذاشتید.

خواهش می کنم

 


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 



صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383